Vanliga Frågor & Kundtjänst

(Hittar du inte svar på din fråga kan du kontakta oss genom länken längst ner.)

 

Mitt skal har gått sönder, vad händer nu?

Det löser vi! Följ instruktionerna via denna länk BYTEN, RETURER & REKLAMATION så fixar vi resten.

 

Jag vill ångra mitt köp.

Det var tråkigt att höra och vi vill gärna höra varför så vi kan förbättra oss. Så länge det är inom 14 dagar är det inga problam att ångra köp.

Följ instruktionerna via denna länk BYTEN, RETURER & REKLAMATION så fixar vi resten.

 

Jag vill lägga till/ändra produkter i min beställning, kan ni fixa det?

Det är självklart inga problem att justera beställningen så länge den inte har skickats. Vill du ta bort eller ändra till produkter med samma pris kan du enkelt kontakta oss via länken längst ner på denna sida. Vill du lägga till produkter till annat pris är det enklast att lägga en ny order.

 

Jag la precis en beställning som blev fel, kan jag ändra?

Absolut, så länge beställningen inte har skickats kan vi ändra/makulera hur du vill. Klicka på kontakta oss längst ner på denna sida så löser vi det.

 

Det går inte att beställa?

Konstigt, kontakta oss via länken längst ner så får du svar från våra IT experter inom 24 timmar.

 

Hjälp, jag har beställt skal/skärmskydd till fel modell, hur gör jag?

Lugna puckar, det löser vi. Klicka på denna länk BYTEN, RETURER & REKLAMATION för att ansöka om ett byte eller retur så hör vi av oss inom 48 timmar med vidare instruktioner.

 

Jag vill köpa produkter till en modell som ni inte har i sortimentet, kan man göra specialbeställningar?

Vi ska se vad vi kan trolla fram. Hör av dig via länken längst ner på denna sida så kikar vi på det.

 

Kan jag ångra en beställning jag precis gjorde?

Absolut, så länge beställningen inte har skickats kan vi ändra/makulera hur du vill. Klicka på kontakta oss längst ner på denna sida så löser vi det.

 

Jag har sett en annan produkt som jag är mer sugen på, kan jag byta till en annan vara?

Javisst! Lägg bara en ny beställning på den du vill ha och gör sedan en returansökan via denna länk  BYTEN, RETURER & REKLAMATION

  

Ni har skickat fel vara till mig, hur löser vi det?

Oj, så tokigt det kan bli! Självfallet löser vi det. Kontakta oss via länken längst ner på denna sida så hör vi av oss inom kort.

  

Mitt paket har inte kommit fram, vad händer?

Ibland kan det ske förseningar från Postens sida så vänta ett par dagar och se ifall det kommer fram. Om det inte kommer fram inom 5 arbetsdagar från det att din beställning skickats, kontakta oss så får vi undersöka vad som kan ha hänt.

Kontrollera även din adress som du angivit och att ditt namn står på dörren/brevlådan. I de flesta fall beror det på att köparen inte har uppgett rätt adress eller att dennes namn inte står på dörren som ett paket inte kommer fram. Om du har angett något fel, kontakta oss omgående så försöker vi lösa det.

  

Nya iPhone/Samsung modellen släpps snart, hur snabbt får ni in tillbehör?

Blixtsnabbt.

  

Kan jag ge förslag på grejer jag tycker ni ska ta med i sortimentet?

Gärna, vi vill alltid höra vad våra kunder har för idéer och tankar. Plinga oss via kontaktlänken nedan.

 

 

Om du inte har fått svar på din fråga kan du KLICKA HÄR FÖR ATT KONTAKTA OSS